Monday, April 22, 2013

Tempahan Coklat kek last minute.

Assalammualaikum.

Cuaca panas di luar membahang sampai ke dalam. Aku selalu bayangkan cuaca macam ni kalau di bulan puasa. Entah macamana dugaan agaknya. Eh!...puasa dah habis ganti?...(tetiba teringat pulak). Puasa tahun lepas adalah puasa yang sangat melelahkan untuk aku. Agaknya umur pun semakin lesu, kudrat semakin layu. Jadi macam budak2. 'Kering'!

Ini gambar coklat kek yang ditempah oleh Mira anak Chah di saat akhir. Last minute punya kerja. Mula2 order lepas tu sms aku tak jadi. So, lunch time aku memerap kat ofis tak jadi le nak pegi beli bahan2. Tup..tup..petang balik keje dia kata jadik pulak nak kek coklat. Nak esoknya pulak tu. Huh! nasib baik le Cik Ta kau ni bukak 'kedai' 24 jam kan..kalau order kat tempat lain belum tentu boleh dapat.

Tak de resepi. Maksud aku resepinya nanti dulu. Tengok2 dulu gambar yang tak seberapa ini.














hmmm...nanti nak buat satu untuk makan sendiri.

No comments:

Post a Comment