Saturday, June 8, 2013

SI DIVA BALDU MERAH..RED VALVET.


Assalammualaikum. Salam manis.

Masih di sini. Masih tak sempat nak update blog panjang2. Hari2 bizi buat badan rasa exhausted sangat! Kena jumpa Mak Usu Esah ni nak betul semua urat2 kaki yang dah tegang2. Nak melembutkan otot2 yang semakin kejang sebelum tiba Ramadhan nanti. Semoga aku diberi rezeki menjumpai lagi Ramadhan yang barokah dan diberi kekuatan untuk melunaskan rukun Islam yang ke 3.

Entry tetiba ni. Jemu menatap gambar2 muffin meh tukar pulak ngan si diva merah meletop!. Red Valvet Cupcakes. Masih lagi dengan demam tempahan dari kawan2. Sebelum ni pun ada 2 3 tempahan RV cuma yang sempat snap yang ini aje. Tak sempat nak berprops2 bagai. Tak sempat nak sambar DSLR tu yang nampak blur sikit.

Ini dari En. Azwan of DR Group untuk tetamu2 dari MAB yang melawat Muzium Coklat. Nak saiz yang kecik2. Senang sekali ngap masuk mulut. 




Seronok buat RV ni. Selain rasanya yang sedap aku suka warna merah digabungkan dengan putih kekuningan cream chesee. Ceria sangat! 













kuning mencelah!

Okey..dah terlanjur cerita pasal Muzium Coklat tu kalau ada sapa2 yang nak bawa family, murid2 sekolah, student2 U atau sesiapa sahaja ke sini untuk melihat  info2 tentang sejarah coklat, nak melihat demo pembuatan coklat dan shopping bermacam2 jenis coklat dalam dan luar negara bolehlah berkunjung ke Muzium Coklat seperti alamat di bawah. Kalau nak datang in group 2 3 bas make sure buat appointment dulu. Kalau bernasib baik masa tu ada apa2 event kat Muzium boleh lah tumpang sekaki. 






Muzium Coklat berada di :

DR Group Holdings Sdn Bhd
No. 2 Jalan Teknologi 3/4
Seksyen 3, Kota Damansara, Selangor.

Untuk appointment lawatan contact:
03-55138823

 Selamat berhujung minggu. Minggu depan ada lagi RV yang menunggu. Alhamdullilah...







2 comments:

  1. Kalau gi muzium coklat tu ada coklat free tak?? hehehe..

    suka coklat!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi Seri,
      First of all thank you for drop by.
      Secondly, K. ita suka nama Seri Kandi Tanah Jauhar tu (terasa ada nostalgia di situ)
      Thirdly, kalau nak coklat free jumpa k. ita lah. kat muzium tu coklat kena beli.
      Datanglah melawat kalau turun ke sini.

      Delete